Veelgestelde vragen
Zie onze Maattabel
Als je bij een bepaald artikel je maat niet kunt selecteren, dan is deze maat niet op voorraad.
Bestellen bij SKURK gaat via een paar eenvoudige stappen. Je hebt geen account nodig om te bestellen, maar als je er een aanmaakt is het bestellen in de toekomst eenvoudiger. Ga hiervoor naar ‘Inloggen/Registreren’ bovenaan de pagina. Klik vervolgens op ‘Registreren’ en vul je persoonlijke gegevens in om een account aan te maken.
1. Zoek een artikel uit dat je leuk vindt, selecteer de maat en kleur en klik op ‘Bestellen’. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt verder winkelen of afronden.
2. Als je je bestelling wilt afronden, klik dan op het winkelmandje in de rechterbovenhoek van het scherm. Hier zie je een overzicht van je bestelling, dat je kunt controleren en eventueel kunt wijzigen.
3. Ben je niet ingelogd, dan kan dat hier of je gaat verder als gast.
4. Vul je adresgegevens in.
5. Selecteer een betaalmethode en rond je bestelling af.
In de online store kun je op één van de volgende manieren betalen: via iDEAL, Visa, MasterCard en PayPal. Bij verzending naar België heb je ook nog de mogelijkheid te kiezen voor betaling via Mistercash/KBC/Belfius. Deze betaalmethodes zijn stuk voor stuk veilig.
Beschikbaar voor ABN Amro Bank, Rabobank, SNS Bank, Fortis en ING. Uit veiligheidsoverwegingen vindt de transactie plaats via je online bankrekening. Betalen is eenvoudig en vindt plaats op basis van dezelfde strenge veiligheidsvoorschriften als van je eigen bank.
Beschikbaar voor Visa en MasterCard. Je gegevens zijn beschermd tegen toegang door derden.
Om PayPal te gebruiken, moet je eerst een account aanmaken. PayPal is een veilige en snelle manier om online te betalen, zonder dat je je financiële gegevens hoeft te verstrekken.
Betalingen met Mister Cash gebeuren zoals dat bij creditkaarten het geval is aan de hand van het nummer en de vervaldatum van de kaart maar ze gebruiken tegelijkertijd het veiligheidssysteem van internetbankieren. Heb ik een account nodig om online te bestellen? Je hebt geen account nodig om online te bestellen. Je kunt ook als ‘gast’ een bestelling plaatsen. Als je wel een account hebt, dan kun je de status van je bestelling en je bestelgeschiedenis bekijken, je gegevens wijzigen en je afleveradres en wachtwoord beheren. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? a, dit is deels mogelijk. Helaas kunnen wij producten niet meer wijzigen zodra de gegevens naar het magazijn verstuurd zijn. Wel kunnen we een bestelling annuleren mocht deze nog niet verzendklaar gemaakt worden, je moet dus wel snel zijn. Neem zo snel mogelijk contact op met mailto:[email protected]/skurk
Je kunt ervoor kiezen je bestelling niet in ontvangst te nemen of de volledige bestelling terug te sturen, zodat je je geld terugkrijgt.
Als je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met een bevestiging van je bestelling. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen.
Wat moet ik doen?
Controleer of de bevestiging van je bestelling in je spam terecht is gekomen. Dit gebeurt vaak bij Gmail- en Hotmail-accounts. Als dit niet het geval is, wacht dan nog 15 minuten.
Als je geen orderbevestiging per e-mail ontvangt of als je wilt nagaan of je bestelling goed is doorgekomen, neem dan contact met ons op via het contact formulier of via [email protected]
Als je op werkdagen voor 15.00 uur bestelt, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Bestel je na 15.00 uur, dan ontvang je je bestelling een dag later. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling op dinsdag geleverd.
We doen ons uiterste best om je bestelling op tijd te leveren, maar het kan voorkomen dat deze een dag later geleverd wordt.
Als je een online account hebt, kun je inloggen op ‘Mijn account’ en de status van je bestelling bekijken. Deze optie is niet beschikbaar als je als ‘gast’ een bestelling plaatst. Bestellingen kunnen alleen overdag worden bezorgd.
Neem contact met ons en stuur een mailtje naar [email protected]. Voor bestellingen vanuit Nederland betaal je geen verzendkosten en ook het retourneren is gratis. Voor de producten in de outlet betaal je wel verzend -en retourkosten.
Voor bestellingen vanuit het buitenland worden verzendkosten gerekend, zie het tarief bij het afrekenen. Retouren vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening.
Neem contact met ons en stuur een mailtje naar [email protected]. Voor bestellingen vanuit Nederland betaal je geen verzendkosten en ook het retourneren is gratis. Voor de producten in de outlet betaal je wel verzend -en retourkosten.
Voor bestellingen vanuit het buitenland worden verzendkosten gerekend, zie het tarief bij het afrekenen. Retouren vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening.
Als je een retourzending afgeeft, dan ontvang je een ‘bewijs van aflevering’. Dit is een bevestiging dat je het pakket hebt afgeleverd. Bewaar dit bewijs goed. Volg je pakket met het ‘retournummer’ op je afleveringsbewijs. Zodra we je retourzending hebben ontvangen ontvang je binnen 14 dagen je geld terug.
Je kunt alle ongedragen artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het passen van de kleding wordt niet beschouwd als gebruik. Om een artikel te retourneren maak je gebruik van het toegezonden retourlabel dat je bij je bestelling vindt.
Tegen betaling van slechts €2,95 ontvang je van ons een PostNL retourlabel. Indien je de hele order retourneert worden ook de verzendkosten aan je gecrediteerd. Indien je een gedeelte van je order retour stuurt en de werkelijke bestelling komt daardoor onder €50,- uit dan zullen wij de verzendkosten alsnog in rekening brengen. Het uiteindelijke retourbedrag wordt verrekend met de terugbetaling.
Als je een artikel koopt bij SKURK, dan zijn de wettelijke garantievoorschriften van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een artikel is en doet wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een wettelijke garantietermijn is niet van toepassing; deze verschilt per artikel.
Je krijgt je geld zo spoedig mogelijk teruggestort op je rekening. Afhankelijk van je bank of creditcardmaatschappij kan het enkele dagen duren voor je het geld daadwerkelijk op je creditcard- of bankrekening hebt staan. Uiterlijk 14 dagen nadat je SKURK hebt geïnformeerd over de annulering van je aankoop wordt je geld teruggestort op je rekening.
Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, ga dan naar ‘Mijn account’ om je accountgegevens te beheren. Je kunt je naam, e-mailadres, wachtwoord, factuuradres, bezorgadres, abonnement op de nieuwsbrief en verlanglijst aanpassen. Je kunt ook je bestelgeschiedenis en huidige bestelling(en) bekijken via ‘Mijn account’.
Als je eenmaal een account hebt aangemaakt, ga dan naar ‘Mijn account’ om je accountgegevens te beheren. Je kunt je naam, e-mailadres, wachtwoord, factuuradres, bezorgadres, abonnement op de nieuwsbrief en verlanglijst aanpassen. Je kunt ook je bestelgeschiedenis en huidige bestelling(en) bekijken via ‘Mijn account’.
Ga naar ‘Mijn account’ om je e-mailadres te wijzigen.
Als je een account hebt, dan kun je je inschrijving op de nieuwsbrief beheren in ‘Mijn account’. Als je je als gast hebt ingeschreven, gebruik dan de link ‘afmelden’ onderaan elke nieuwsbrief.
Vraag de recente acties op via [email protected].
Het assortiment varieert per winkel. In onze webshop bieden we het grootste/volledige assortiment aan. Daarnaast bieden we online ook exclusieve producten aan die niet te koop zijn in de winkels.
Dit ligt waarschijnlijk aan je monitorinstellingen. De instellingen op je beeldscherm kunnen invloed hebben op de kleur van de items die je bekijkt.